sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Latautumisaseet

Ensimmäinen työviikko hoitovapaan jälkeen on kunnialla vedetty. Kuten eräs lukijani muistuttikin, iltaväsy on ollut melkoinen sekä tytöillä että itsellä. Mutta kyllä se tästä lähtee. Olin ollut niin viisas etukäteen, että kun keskiviikkoaamuna herättiin hieman flunssaisena, oli onneksi sovittu vapaapäivä. 

Viikonloppu on mennyt hujauksessa sisällä ja puutarhassa siivoten. Akkuja olen ladannut lukemalla uusia ja rästiin jääneitä sisustuslehtiä. Minulla tosiaan venyy nykyään suosikkilehtien luku niin, että pitää jo kohta harkita kannattaako tilata saati ostaa lehtiä. Lisäksi olen nauttinut uudesta joulunsesonki Muumimukista Kuusen alla lämmintä juomaa ja herkutellut Leafin Kipparin piipuilla, joihin olen ihan vasta jäänyt koukkuun.






P.S. Nyt taisi tärkeimmät nollaajaat unohtua Silta ja Vain Elämää.

2 kommenttia:

  1. Minä oon "lehtientilauslakossa" just sen takia että edellinen lehti on vasta silmäilty kun seuraava tulee. Sama ostaa sitten silloin kun tuntuu että on aikaa lukea :) Iloa uuteen viikkoon!

    VastaaPoista
  2. Harmittaa tuo etten ehdi. Sisustuslehtien lukeminen on yksi pitkäaikaisemmista harrastuksistani.
    Iloa myös sinun viikkosi Hannele!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!
Roskapostien takia sanavahvistus käytössä, anteeksi vaiva.